تاریخ: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۱:۱۰
بازدید: ۶۵۷
کد خبر: ۸۶۲۱۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

صادرات فولاد کویر به تایلند و میانمار/ فولاد کویر صادرکننده برتر اصفهان

می متالز - مهناز روستایی گفت: با توجه به تحریم های اخیر تلاش ما بر این بوده با تامین مواد اولیه و تولید به میزان کافی و کیفیت بالا از تاثیر تحریم ها بر روی شرکت بکاهیم.
صادرات فولاد کویر به تایلند و میانمار/ فولاد کویر صادرکننده برتر اصفهان

به گزارش می متالز، مهناز روستایی کارشناس فروش واحد بازرگانی شرکت فولاد کویر در گفت و گو با خبرنگار می متالز گفت: محصولات تولیدی شرکت شامل میلگرد است که هم بصورت کلاف و هم بصورت شاخه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. میلگردهای شاخه ی تولیدی دارای سایزهای 8 تا 36 و کلاف های تولیدی شامل سایزهای 5.5 تا 16.5 است.

وی افزود: در بخش خصوصی جزء بهترین فروشندگان میلگرد و در بخش صادرات جزء صادرکنندگان برتر استان اصفهان هستیم و به کشورهایی مانند تایلند، میانمار و... صادرات خوبی داریم.

وی گفت: نمایشگاه و جشنواره بومی سازی صنعت فولاد تاثیر مثبتی بر روی شرکت ها داشته و موقعیت خوبی برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان بودیم و خوشبختانه حدود 50 درصد از بازدیدکنندگان شامل مشتریان ما بودند.

وی در پایان افزود: با توجه به افزایش کرایه های حمل و نقل شرکت سعی کرده واحد لجستیک در کنار کارخانه تولیدکننده خود داشته باشد تا بتوانیم نیازهای مشتریانمان را برطرف سازیم.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده