تاریخ: ۰۹ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۵۲
بازدید: ۳۰۵
کد خبر: ۸۶۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت ،معدن وتجارت کهگیلویه و بویر احمد اعلام کرد:

40واحد تولیدی کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند

می متالز - رییس سازمان صنعت ،معدن وتجارت کهگیلویه وبویر احمد گفت: از 313 واحد تولیدی که امسال برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل معرفی شدند تاکنون 40واحد تسهیلات دریافت کرده اند.
40واحد تولیدی کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند

به گزرارش می متالز، داریوش دیودیده در نشست کارگروه رفع موانع تولید کهگیلویه وبویراحمد با تشریح آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال 96 گفت: امسال 538طرح و واحد تولیدی استان در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که از این تعداد تاکنون 313 طرح و واحد به بانک های عامل معرفی شده اند.

رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به میزان تسهیلات پرداختی اشاره کرد و افزود: از 313طرح و واحد تولیدی معرفی شده به بانک های عامل تاکنون به 40طرح و واحد تولیدی مبلغ 29 میلیارد و400 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

دیودیده با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات نقش بانک ها بسیار مهم است ،عنوان کرد: اگر روند پرداخت تسهیلات مانند روند ثبت نام ومعرفی به بانک ها به خوبی انجام شود ،جایگاه بهتری در کشور خواهیم داشت.

وی ابراز کرد: در کشور 4 هزار و151 مورد تسهیلات رونق تولید پرداخت شده که از این تعداد 40موردمربوط به استان کهگیلویه وبویر احمد است و در صورت همکاری بهتر بانک ها ،شاهد بهبود روند پرداخت تسهیلات هستیم.

در این نشست مشکلات واحدهای تولیدی نمک یددار شرکت نمک سازان زاگرس ، طرح تولیدی خرپای فلزی وسردخانه میوه ،پروتئین ولبنیات شهرک صنعتی فرودگاه بررسی شدند.

عناوین برگزیده