تاریخ: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۱۵
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۸۶۶۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی حکمی از سوی وزیر صمت؛

حمید زادبوم دبیر کمیسیون ملی نشان برند تجاری و ساماندهی تبلیغات شد

می متالز - حمید زادبوم، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، طی حکمی از سوی رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان "دبیر کمیسیون ملی نشان برند تجاری و ساماندهی تبلیغات" منصوب شد.
حمید زادبوم دبیر کمیسیون ملی نشان برند تجاری و ساماندهی تبلیغات شد

به گزارش می متالز، در این حکم آمده است:

"نظر به مراتب علمی، توانمندی و سوابق اجرایی جنابعالی و بنا به پیشنهاد قائم مقام اینجانب در امور بازرگانی، به استناد مواد ۳ و ۶ آیین‌نامه ساماندهی تبلیغات کالا و خدمات موضوع ماده (۸) قانون‌ رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور(مصوب ۱۳۹۴/۶/۲۹ هیات محترم وزیران) به موجب این حکم به عنوان "دبیر کمیسیون ملی نشان برند و ساماندهی تبلیغات" منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و تخصصی و براساس وظایف محوله در آیین‌نامه مذکور با تلاش مضاعف، تعامل و هماهنگی با سایر دستگاه‌های مرتبط با استفاده از نظرات افراد خبره و صاحب‌نظر، برنامه‌ریزی لازم را جهت پیشبرد وظایف و ارتقای نام و نشان تجاری محصولات ایرانی فراهم نمایید."

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت