به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی هافمن:
پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتریمداری با رویکرد رقابتپذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایتمندی مشتری در ۴ اسفند ماه سال ۹۸ در محل همایشهای بینالمللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزارگردید، این همایش با مشارکت بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی، صنعتی، خدماتی و بازرگانی در صنایع داخلی و استراتژیک ازجمله شرکتهای نفتی همچون پتروشیمی مارون و شرکت ایرانول و همچنین برندهایی چون یک و یک، پاکسان و شرکتهای بانکی و دولتی همچون سداد بانک ملی و با حضور چهرههای شاخص کشوری و صنعت همچون جناب آقای حکیم عطار، مؤسس انجمن حامیان استاندارد و رییس شورای سیاستگذاری همایش ملی کیفیت؛ جناب آقای حمیدرضا فولادگر، رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس دهم؛ جناب آقای احسان قمری، مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت و دیگر چهرههای ملی؛ تندیس زرین کیفیت براساس ارزیابیهایی که با حضور کارشناسان و ممیزان دبیرخانه پنجمین همایش ملی کیفیت در شرکت هافمن و واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه داشتند و در راستای استمرار و ارتقای کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده به مشتریان این شرکت با بالاترین امتیاز نسبت به منتخبینی همچون پتروشیمی مارون، نفت ایرانول، کیش ایر و ….. با توجه به اخذ بالاترین امتیاز اولین برندی بود که لوح زرین به مدیرعامل محترم آن جناب آقای دکتر حمیدیه اهدا گردید .
گفتنی است؛ در راستای مراسم تجلیل از حاضرین و حامیان کیفیت در تولیدات و خدمات کشور، از جناب آقای مهندس الماسی - مدیر کنترل کیفی هافمن نیز بعنوان مدیر کنترل کیفی نمونه ملی تجلیل به عمل آمد .
برپایی نمایشگاه جانبی در مرکز همایشهای بینالمللی دانشگاه شهید بهشتی، برگزاری جشنواره معرفی محصولات و خدمات درجه یک بنگاههای اقتصادی در حاشیه همایش از دیگر برنامههای اجرا شده در این همایش بود.