به گزارش می متالز، جهت جلوگیری از انتشار بیماری کرونا و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری به شعبهها، مرکز مشاوره و اطلاع رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890، همچون گذشته در کلیهی ساعات شبانه روز آمادهی پاسخگویی به سؤالات مشتریان و همچنین راهنمایی در خصوص انجام امور بانکی، بدون نیاز به حضور در شعبه است. همچنین مشتریان میتوانند از طریق سامانه CRM در سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm، سؤالات خود را ثبت کنند. این سؤالات در اسرع وقت توسط کارشناسان این بانک پاسخ داده خواهد شد.
کلیهی شعبههای این بانک نیز جهت پاسخگویی تلفنی به مشتریان آماده هستند. گفتنی است هم وطنان از طریق بهره مندی از خدمات ارایه شده در بانکداری الکترونیک نیز میتوانند اکثر امور بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند و به این ترتیب تا حد امکان از مراجعه به شعبهها خود داری کنند.