تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۰
بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۸۷۹۰۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

نوبت و ساعات کاری سایپا تغییر کرد/ نبود خلل در تولید محصولات تا پایان سال

می متالز - سایپا در ادامه اتخاذ تمهیدات ویژه برای حفظ سلامت کارکنان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ساعات و نوبت های کاری را تغییر داد.
نوبت و ساعات کاری سایپا تغییر کرد/ نبود خلل در تولید محصولات تا پایان سال

به گزارش می متالز، سایپا اعلام کرد: با تاکید و دستور مدیرعامل و مصوبات کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ساعات کاری نیروها و نوبت های کاری تغییر کرد.

بر این اساس، نوبت کاری اول از ساعت ۷ صبح تا ۱۳:۳۰، نوبت کاری دوم از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۲۰ و نوبت کاری سوم از ساعت ۲۰ تا ۴۵ دقیقه بامداد خواهد بود. این اقدام با هدف عدم سرو غذا در هر نوبت و کاهش ریسک احتمال ابتلای کارکنان به بیماری کووید-۱۹ صورت گرفته است.

همچنین با تاکید مدیرعامل سایپا، برنامه‌ریزی صورت‌گرفته به‌گونه‌ای است که خللی در امر تولید محصولات و سایر فرایندهای کاری در هفته‌های پایانی سال ایجاد نشود.

بنابراین گزارش، برنامه جدید کاری سایپا در ادامه تمهیدات قبلی جلوگیری از شیوع کرونا نظیر گندزدایی فضاهای عمومی، ضدعفونی کردن سطوح و سالن‌ های تولیدی، آزمایش مداوم نیروها و کنترل مبادی ورودی شرکت، ارتقای مهارت کارکنان در خودمراقبتی و سایر پروتکل‌های مدنظر سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت اتخاذ شده است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد