تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۸
بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۸۸۰۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«فخوز» در حال پیمایش پله‌های ترقی

می متالز - سرمایه گذاری‌های ۲۳ هزار میلیارد تومانی شرکت فولاد خوزستان به منظور توسعه این کارخانه صورت گرفته است.
«فخوز» در حال پیمایش پله‌های ترقی

به گزارش می متالز، علی‌محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان هدف از این سرمایه‌گذاری ۲۳ هزار میلیارد تومانی را اجرای طرح‌های فاز ۴ توسعه عنوان و اظهار کرد: تکمیل زنجیره فولاد یکی از اهداف اساسی شرکت بوده و یکی از این اهداف رفع نیاز میزان تولید کنونی کنسانتره و رساندن تولید از ۵/۲ میلیون تن به ۱۳ میلیون تن خواهد بود.

وی میزان تولید این شرکت تا پایان سال جاری را ۸/۳ میلیون تن عنوان کرد و افزود: میزان صادرات تا بهمن ماه جاری به یک میلیون و ۶۸۰ هزار تن می‌رسد.

همچنین مهدی مومن زاده، عضو هیات رئیسه فولاد خوزستان نیز ارزش سهم و سودآوری این شرکت در قالب سود مجمع را صعودی دانست و تصریح کرد: افزایش ارزش سهم شرکت فولاد خوزستان در بازار سرمایه و افزایش سودآوری این شرکت در قالب سود مجمع را می‌توان از خبرهای خوب فخوز برای سهامداران طی سال آینده عنوان کرد.

وی همچنین ازتخصیص صندوق بازارگردانی برای سهام فولاد خبر داد و گفت: چتری حمایتی برای سهامدار در نظر گرفته شده تا حمایت‌های سهامدار عمده از سهامدار خرد پررنگ‌تر شود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد