تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۱۱
بازدید: ۲۴۸
کد خبر: ۸۸۰۰۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برنامه ریزی تولید پاکت در سیمان سامان غرب

می متالز - صنایع سیمان سامان غرب پروژه بزرگ تولید کیسه‌های پروپیلن با ظرفیت ۷۵ میلیون کیسه در سال را در ایام سالگرد پیروزی انقلاب کلنگ‌زنی کرد.
برنامه ریزی تولید پاکت در سیمان سامان غرب

به گزارش می متالز، با این پروژه شرکت خواهد توانست زمینه اشتغال زایی حداقل یکصد نفر دیگر را برای تولید کیسه‌های سیمان به صورت مستقیم فراهم کند. این واحد تولیدی قادر خواهد بود کیسه‌های موردنیاز بسته‌بندی انواع سیمان را نه تنها برای تولیدات خود، بلکه برای سایر واحدهای سیمانی از شمال غرب تا جنوب غرب کشور را فراهم آورد.

سرمایه‌گذاری این طرح بالغ بر دو هزار میلیارد ریال مجموع ارزی و ریالی است و این کارخانه قادر خواهد بود با آخرین تجهیزات مدرن روز دنیا به تولید پاکت‌های سیمان بپردازد. هم‌اکنون در نیمه غربی کشور واحد تولیدکننده پاکت سیمان وجود ندارد که با راه‌اندازی این واحد تولیدی، ضمن کاهش هزینه حمل پاکت‌ها،‌ نیازهای واحدهای سیمانی برطرف می‌شود.

از دیگر مزایای این واحد تولیدی سرعت بالای تولید است، به طوری که در هر دقیقه ۲۴۰ پاکت تولید می‌شود. همچنین چاپ این پاکت‌ها در ۶ رنگ در تنوع‌های مختلف خواهد بود. سیستم بازیافت ضایعات از دیگر مزیت‌های این کارخانه است که در راستای حفظ و توسعه پایدار زیست محیطی کشور است. همچنین این کارخانه با تجهیزات مکانیزه و سیستم کنترل مرکزی هدایت می‌شود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده