تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۰
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۸۸۲۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نقش کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای مدیریت بیماری کرونا در ایلام

می متالز - رئیس سازمان صمت ایلام بر نقش موثر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای مدیریت بیماری کرونا در این استان تأکید کرد.
نقش کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای مدیریت بیماری کرونا در ایلام

به گزارش می متالز، یارالله نصیری گفت : کارخانه تولید الکل کیمیاگران بدره که روزانه ۴ هزار لیتر الکل و مواد ضدعفونی پایه الکی تولید و روانه بازار می کند، در زمره واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال استان بود که با همت مدیرعامل کارخانه و حمایت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به چرخه فعالیت برگشت.

وی افزود: طرح مشکلات این واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بخش زیادی از مشکلات پیش روی این واحد مرتفع گردید و تولید خود را با اشتغال مستقیم ۳۵ نفر آغاز کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر فعالیت و تولیدات این کارخانه نقش بسیار مهمی در مدیریت بیماری کرونا در استان ایفا می کند و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تولیدات این واحد جهت ضد عفونی مراکز عمومی و خصوصی استان در راستای مهار ویروس کرونا در مراکز مجاز عرضه خواهد شد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد