تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۵۲
بازدید: ۳۴۱
کد خبر: ۸۸۳۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اقدامات ضد کرونایی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

می متالز - مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت: این شرکت به محض اطلاع رسانی درباره شیوع ویروس کرونا در کشور، مقررات و دستورالعمل های مبارزه با این ویروس را در اولویت برنامه های خود قرار داد.
اقدامات ضد کرونایی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

به گزارش می متالز، اردشیر سالاری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در زمینه مقابله با ویروس کرونا اقداماتی همچون ضدعفونی کردن سطوح و مسیرهای رفت آمد و همچنین کنترل دمای بدن کارکنان و مراجعه کنندگان به شرکت را به طور منظم انجام می دهد.

وی افزود: ضدعفونی کردن استراحتگاه و مکان های عمومی نظیر سرویس های ایاب و ذهاب، نصب بنرهای هشدار و آموزشی، لغو جلسات آموزشی و گردهمایی ها و جایگزینی ویدیو کنفرانس با آن، تهیه کلیپ های آموزشی، کاهش ساعت اداری، حذف وعده نهار و همچنین حذف سیستم ساعت زنی کارکنان، از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به اقدامات دیگر پیشگیرانه این شرکت برای مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: حضور نیافتن کارکنان با سابقه بیماری قلبی و عروقی، کلیوی، دیابتی و ریوی (با توجه به نتایج معاینات ادواری)، از جمله این اقدامات است.

وی افزود: توزیع وسایل بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی کننده در میان کارکنان ستاد، از دیگر اقدامات صورت گرفته در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

سالاری بیان داشت: خوشبختانه تاکنون مورد مشکوک به ویروس کرونا در شرکت منطقه ویژه مشاهده نشده است.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده