تاریخ: ۱۸ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۲:۱۶
بازدید: ۳۳۵
کد خبر: ۸۸۳۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل باشگاه مس سونگون:

قهرمانی را به همه سخت‌کوشان صنعت مس تقدیم می‌کنیم

می متالز - مدیرعامل باشگاه مس سونگون پس از قهرمانی تیم فوتسال این باشگاه در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور، این قهرمانی را به همه سخت‌کوشان صنعت مس تقدیم کرد.
قهرمانی را به همه سخت‌کوشان صنعت مس تقدیم می‌کنیم

به گزارش می متالز، محمدرضا کافی گفت: «این قهرمانی را به مردم استان آذربایجان بخصوص شهر ورزقان و همه کارگران زحمت‌کش مجموعه مس تقدیم می‌کنیم. این قهرمانی حاصل تلاش کل خانواده مس است. از همان ابتدای سال و حضور در لیگ برتر  اولین هدف باشگاه حضور قدرتمندانه و قهرمانی در لیگ برتر بود.»

وی افزود: «هر مجموعه‌ای که هدفش قهرمانی باشد،‌ برای آن برنامه‌ریزی می‌کند. ما نیز از چندسال گذشته با حمایت اصولی و حرفه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران، شروع به برنامه‌ریزی برای تحقق هدف خود کردیم و خدا را شاکریم که امروز این اهداف به ثمر نشست. در تیم فوتسال مس، همه جای خودشان بودند. کادر فنی، مدیریت و بازیکنان کار خودشان را انجام دادند و همچنین اجازه ندادیم حاشیه‌ها وارد تیم شود.»

کافی از حضور مدیرعامل شرکت مس در جشن قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در تبریز خبر داد و افزود: «علاوه بر مهندس مرادعلیزاده، مقامات ارشد ورزش مس ازجمله آقای دلاوری نیز در این مراسم که روز چهارشنبه و پس از برگزاری بازی هفته آخر ما در تبریز برابر تیم شهروند ساری برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت. در تدارک جشن شایسته‌ای برای قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون هستیم که از فدراسیون فوتبال، آقایان تاج و کفاشیان قطعا در آن حضور خواهند داشت. همچنین، حضور آقای داورزنی معاون وزارت ورزش نیز قطعی شده است. وزیر ورزش هم به دعوت ما پاسخ مثبت داده و به احتمال زیاد در جشن قهرمانی حضور خواهد داشت.»

وی در پاسخ به این سوال که برنامه‌های تیم مس سونگون در سال آینده به‌عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا برای حضور در این جام چیست، گفت: «تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که حضوری قدرتمندانه در این بازی‌ها داشته و نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم؛ سعی ما بر این است که با همین ترکیب و کادر فنی در این مسابقات حضور پیدا کنیم  و در صورتی‌که کادر فنی نیازی به بازیکن جدید داشته باشد بازیکن جدید هم جذب خواهیم کرد.»

وی در پایان گفت: «لازم است از زحمات بی‌دریغ مدیران ارشد مجموعه مس ایران، مهندس مرادعلیزاده مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، آقای دلاوری دبیر کمیته راهبردی فرهنگ و ورزش شرکت مس، مهندس حاجی‌آقازاده مدیر مس منطقه آذربایجان و مسئولان ارشد شهرستان ورزقان که در این مدت یک‌سال ما را به‌خوبی حمایت کردند، تشکر می‌کنم. همچنین از فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال و سازمان لیگ و هوادران خوب باشگاه مس هم قدردانی می‌کنم.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده