تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۰۰
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۹۰۷۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

واژگونی تانکر حامل بنزین در مسیر گمرک دوغارون

می متالز - رئیس پلیس راه تایباد گفت: صبح امروز بی‌احتیاطی راننده منجر به واژگونی تانکر حامل محموله بنزین در محور تایباد به گمرک دوغارون شد.
واژگونی تانکر حامل بنزین در مسیر گمرک دوغارون

به گزارش می متالز، سرهنگ عباسعلی یزدانی نیا رئیس پلیس راه تایباد در مشهد، گفت: صبح امروز در پی گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه کامیون ایرانی حامل محموله بنزین از مبدا اراک به مقصد دوغارون نیرو‌های پلیس راه بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و با مسدود کردن مسیر از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کردند.
او تصریح کرد: کامیون موردنظر در کیلومتر ۱۰ محور تایباد به گمرک دوغارون به علت خستگی، خواب آلودگی و عدم کنترل راننده واژگون شد.
رئیس پلیس راه تایباد خسارت وارده در این حادثه را حدود ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: این حادثه خوشبختانه مصدوم نداشت و محور با حضور به موقع فرماندار، پلیس راه، نیروی انتظامی، راهداری، آتش نشانی، هلال احمر در ساعات اولیه حادثه مسدود و پس از پنج ساعت تلاش نیرو‌های حاضر در صحنه بازگشایی شد.
یزدانی نیا افزود: رانندگان برای جلوگیری از حوادث اینچنینی بهتر است در هنگام خستگی و خواب آلودگی کمی استراحت کرده تا خطری برای خود و دیگران به وجود نیاورند.
گمرک دوغارون در ۲۵۰ کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد و روزانه حدود چهار هزار مسافر از این مرز تردد می‌کنند.

 

عناوین برگزیده