تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۳۹
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۹۰۷۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

لزوم رعایت بهداشت محیط کار در صنایع استان ایلام

می متالز - معاون امور صنایع سازمان صنعت معدن و تجارت ایلام از رعایت بهداشت محیط کار در صنایع استان ایلام در مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
لزوم رعایت بهداشت محیط کار در صنایع استان ایلام

به گزارش می متالز، محمد رحیمی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: رعایت مسائل بهداشتی در محیط کار و پیش‌گیری از ابتلا به ویروس کرونا امری ضروری است.

او ادامه داد: به همین منظور با هماهنگی‌های صورت گرفته با صاحبان صنایع، ضدعفونی محیط های کار در دستور کار قرار گرفته و در این راستا آموزش و دستورالعمل‌های پیشگیری از بیماری کرونا ویروس با همکاری دستگاه‌های مرتبط در سطح کارخانجات شهرستان چرداول انجام شده و همچنین مجتمع ها و کارخانجات سطح استان نیز نسبت به ضدعفونی محیط کار به صورت روزانه اقدام می‌نمایند.

محمد رحیمی با اشاره به استفاده از توان صنایع بومی استان ایلام در بحث تامین مواد مورد نیاز برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: خوشبختانه صنایع استان از جمله شرکت الکل بدره با ظرفیت تولید روزانه ۴۰۰۰ لیتر نقش بسزایی در تامین الکل مصرفی مورد نیاز استان دارد.

او مطرح کرد: کارخانه نرم بافت ششدار ایلام نیز روزانه ۲۲ هزار و ۷۰۰ عدد ماسک، پدالکلی و لباس بیمارستانی در هر شیفت کاری روانه بازار مصرف می‌نماید.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد