تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۷
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۹۱۶۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون امور صنایع سازمان صمت سیستان و بلوچستان:

جوازهای تاسیس بدون نیاز به درخواست تمدید تا خرداد 99 معتبر است

می متالز - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تمامی جوازهای تأسیس صادره معتبر در این استان، بدون نیاز به درخواست و حضور متقاضیان و بر اساس بخشنامه معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تا پایان خردادماه 1399 دارای اعتبار است.
جوازهای تاسیس بدون نیاز به درخواست تمدید تا خرداد 99 معتبر است

به گزارش می متالز، مسعود قائنی افزود: باعنایت ‌به شرایط موجود و ضرورت کاهش ترددهای غیرضروری در سطح کشور به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، کلیه جوازهای تأسیس صادره معتبر، بدون نیاز به درخواست و حضور متقاضیان، تا پایان خردادماه 1399 دارای اعتبار است.

وی گفت: بر اساس این بخشنامه دارندگان مجوزهای فوق الاشاره تا پایان خرداد نیاز به حضور در سازمان های صنعت،معدن و تجارت را جهت تمدید جواز نخواهند داشت.

 

تعرفه واردات ماسک و لباس پزشکی به کشور صفر شد

همچنین معاون امور بازرگانی سازمان گفت: بر اساس اعلام دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت ،تعرفه واردات ماسک و لباس پزشکی به کشور صفر شد.

محمد رفیع سلطانزاده افزود: در پی شیوع بیماری کرونا در کشور و به منظور تامین اقلام مورد نیاز وزرات بهداشت و استفاده همگانی، تعرفه واردات ماسک و لباس های پزشکی( گان) صفر و به حداقل رسید.

وی اضافه کرد: تمامی بازرگانان و واردکنندگان کشور می‌توانند با حداقل تعرفه و بدون سقف، نسبت به واردات انواع ماسک‌های پزشکی زیر نظر سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و وزارت بهداشت اقدام کنند.

عناوین برگزیده