تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۰۴
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۹۱۷۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ورود اصناف و بازاریان سیستان و بلوچستان به میدان مبارزه با کرونا/ مردم نگران تامین کالاهای اساسی خود نباشند

می متالز - سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: مردم به هیچ عنوان نگران کالاهای اساسی نباشند زیرا ذخیره سازی به موقع کالاهای اساسی خانواده ها در سطح استان انجام شده است.
ورود اصناف و بازاریان سیستان و بلوچستان به میدان مبارزه با کرونا/ مردم نگران تامین کالاهای اساسی خود نباشند

به گزارش می متالز، محمود رضا رحمتیان از اصناف و بازاریان جهت پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد و گفت: با توجه به اینکه سطح بازار و واحدهای صنفی محل تجمع جمعیت است، همکاری کسبه در جهت جلوگیری از گسترش و انتقال ویروس کرونا بسیار تاثیر گذار بوده و نیاز است این موضوع استمرار یابد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: هدف از اقدام برخی از اصناف و بازاریان سیستان و بلوچستان از تعطیلی واحدهای صنفی و پاساژها عمل به مسوولیتی است که در قبال سلامتی جامعه دارند و اصناف سیستان و بلوچستان در همه شرایط از جمله کمک به مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله، فعالیتهای خیر خواهانه و انسان دوستانه و ... پیش قدم بوده و در عمل این موضوع را ثابت کرده اند.

وی تصریح کرد: اصناف، بازاریان و تجار بیش از 70 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی به سیل جنوب استان کمک کرده اند و هم اکنون در سنگر دیگری یاریگر مردم هستند.

رحمتیان درپایان خاطرنشان کرد: مردم به هیچ عنوان نگران کالاهای اساسی نباشند زیرا ذخیره سازی به موقع کالاهایی همچون، قند، شکر، برنج، روغن، میوه، گوشت سفید و قرمز در سطح استان انجام شده و فروشگاههای منتخب، کار توزیع را انجام خواهند داد و همچنین متصدیان فروشگاههای توزیع کننده کالاهای اساسی مردم باید تمامی اقدامات بهداشتی را جهت سلامت مردم رعایت کنند.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!