تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۳۲
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۹۱۸۶۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با تلاش چند ماهه کارشناسان وزارتخانه و ایمیدرو:

جدول توزیع کنسانتره و گندله سال ۹۹ شرکتها آماده ابلاغ شد

می متالز - مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو درخصوص جدول توزیع کنسانتره و گندله شرکتها در سال ۹۹ گفت: این جدول از طریق مصاحبه با شرکت های بزرگ تولید کننده و مصرف کننده و بر مبنای عملکرد سال ۹۸ و برنامه های سال ۹۹ آنها تهیه و تنظیم شده است.
جدول توزیع کنسانتره و گندله سال ۹۹ شرکتها آماده ابلاغ شد

به گزارش می متالز، “امیر صباغ” امروز چهارشنبه افزود: همچنین سهامداری شرکتها، حداقل کردن تابع حمل و نقل، کیفیت محصول شرکتها و کسری و مازاد شرکتها در تهیه این جدول اثر داده شد.
صباغ ادامه داد: این جدول به شرکتها ابلاغ می شود اما کار گروهی نیز تشکیل خواهد شد که بر روند اجرای این جدول نظارت کرده و ارقام را بطور مرتب به روز آوری خواهد کرد.
وی یادآور شد: سال آینده بین ۱۳ تا ۱۴ میلیون تن گندله وارد مدار خواهد شد، بر این اساس جدول یاد شده می تواند دچار تغییر شود؛ در اینجا نیز کار گروه ذکر شده متشکل از کارشناسان وزارتخانه، ایمیدرو و شرکت ها بر روند اجرای جدول نظارت خواهند داشت.
مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو گفت: از حدود سه ماه پیش کار کارشناسی مفصلی در این زمینه صورت گرفته و این جدول در روزهای آینده توسط وزارتخانه به شرکت ها ابلاغ خواهد شد.
وی تاکید کرد: جدول توزیع گندله و کنسانتره شرکتها در سه ماه نخست سال ۹۹ به صورت آزمایشی خواهد بود و سپس با نظارت تیم کارشناسی به روزآوری شده و دچار تغییر خواهد شد.

منبع: معدن 24
عناوین برگزیده