به گزارش می متالز، این شرکت توانسته است با سرمایهگذاری قابل توجه در این امر برای بیش از ۴۰۰ نفر پرسنل متخصص و آموزش دیده به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کند که به مرور زمان این تعداد در حال افزایش است. در کروز، تولید سپر و داشبورد از سال ۹۰ آغاز شد و به دلیل گرانی قیمت و حجیم بودن قطعات لازم برای واردات، از همان ابتدا این دو محصول بومیسازی شده است. به گفته محمد میرکریمی، مدیرگروه داشبورد و سپر شرکت صنایع تولیدی کروز، در تولید داشبورد در این شرکت با محصول رانا آغاز شد و امروز برای بسیاری از محصولات ایران خودرو، سایپا و سایر خودروسازان تامین قطعه داریم. همچنین تولید سپر در کروز با خودروی ال۹۰ آغاز شد و هماکنون نیز تامینکننده سپر جلو و عقب بسیاری از خودروهای داخلی مانند ساندرو، رانا، ۲۰۷ و... هستیم. در همین حال، برخی از خودروها مانند بسترن، ۲۰۰۸ و... که قطعات آن به صورت وارداتی هستند در خطوط هایتک کروز رنگ شده و به خودروساز تحویل داده میشود. همچنین خط رنگ کروز هایتک و تمام روباتیک بوده که سبب دقت بالا در پاشش و مرغوبیت رنگ آمیزی حاصل از آن می شود. در این خط تولید برای تامین نیاز به موقع خودروسازان و بازار تعداد دستگاههای تزریق متناسب با آن بوده و علاوه بر آن از تجهیزات نوین استفاده شده است. با وجود آنکه با شروع تحریمها و خروج برخی خودروسازان از کشور همچون رنو تولید قطعات لازم برای بسیاری از خودروها متوقف شد، اما کروز توانست روزانه حدود ۲۴۰۰ داشبورد و سپر تولید کند.