تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۵
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۹۲۲۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد:

تداوم تعطیلی اصناف غیر ضرور در سطح لرستان/ ساعات کار فروشگاه های بزرگ استان افزایش یافت

می متالز - حسین دالوند امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت مقابله همه جانبه با این بیماری و در راستای جلوگیری از ازدحام در بازار با تصمیم ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا تعطیلی اصناف غیر ضرور در دستور کار قرار گرفته است.
تداوم تعطیلی اصناف غیر ضرور در سطح لرستان/ ساعات کار فروشگاه های بزرگ استان افزایش یافت

به گزارش می متالز، حسین دالوند ادامه داد: در همین راستا در روزهای گذشته با دستور مقام قضایی شاهد تعطیلی اصناف غیر ضرور در سطح استان بوده ایم و اصنافی که از قانون پیروی نکنند بر اساس ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در ادامه با اشاره به اینکه اصناف ضرور همچون عرضه کنندگان محصولات بهداشتی و مواد غذایی بدون هیچگونه محدودیتی به فعالیت خود ادامه می دهند، افزود: واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی و بهداشتی مردم به صورت مستمر به فعالیت خود ادامه می دهند.

دالوند عنوان کرد: در همین راستا با برنامه ریزی های صورت گرفته هیچگونه کمبود کالایی در سطح استان وجود ندارد و مردم نگرانی در این امر نداشته باشند.

وی بیان کرد: در راستای خدمات‌رسانی به هم استانی های لرستانی مراکز عرضه کننده کالاهای اساسی در ایام تعطیلات پایان سال بدون هیچگونه تعطیلی و وقفه به فعالیت خود ادامه می دهند.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در ادامه با اشاره به افزایش ساعات کاری فروشگاه های بزرگ در سطح استان، افزود: طی جلسات برگزار شده با نمایندگان فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای مقرر شد تا این مراکز در ایام تعطیلات بدون هیچگونه وقفه به فعالیت خود ادامه داده و ساعات کاری آنها نیز از 8 صبح تا 24 افزایش پیدا کند.

دالوند ادامه داد: در راستای ذخیره سازی کالاهای اساسی نیز هیچگونه مشکلی نداریم و حتی کالاهای اساسی مورد نیاز ۶ ماه اینده نیز ذخیره سازی شده و اکنون نیز 3300 تن شکر، 4200 تن برنج، 280تن گوشت منجد، مرغ منجمد ذخیره سازی و در حال توزیع بوده و هیگونه کمبودی در سطح استان نداریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ذخیره سازی میوه شب عید در استان، افزود: با هماهنگی های صورت گرفته پرتغال و سیب در استان خریداری و ذخیره سازی شده و به مباشرین شهرستانها و شهر خرم‌آباد ابلاغ گردیده و مرحله توزیع در حال انجام است.

عناوین برگزیده