تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۰۱
بازدید: ۱۴۷
کد خبر: ۹۲۲۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۷۵۰۰ فقره بازرسی صنفی در استان قزوین انجام شد

می متالز - رییس سازمان صمت استان قزوین گفت: به منظور کنترل توزیع در بازار تاکنون ۷۵۰۰ فقره بازرسی از مراکز صنفی و اتحادیه ها صورت گرفته است.
۷۵۰۰ فقره بازرسی صنفی در استان قزوین انجام شد

به گزارش می متالز، سعید نبیل در جلسه پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۰۰ فقره گشت مشترک با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در سطح صنوف استان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: استقرار بازرس مقیم در واحدهای تولید کننده الکل و انواع شوینده و مواد ضدعفونی کننده و ارائه گزارش روزانه به سازمان حمایت و انجام ۷۵۰۰ فقره بازرسی مخلف از کارهای انجام شده است.

نبیل تصریح کرد: با شناسایی ۱۶ واحد فروشنده تجهیزات پزشکی متخلف این افرا به علت گران فروشی و درج نکردن قیمت در کالاهای ماسک، محلول ضدعفونی کننده، دستکش و الکل طبی و صنعتی جریمه شدند.

رییس سازمان صمت استان قزوین یادآور شد: همچنین ۲ واحد انبار دارو به دلیل اختلاف فهرست کالا و موجودی و امتناع از عرضه کالا و یک رستوران به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

نبیل افزود: تشدید نظارت‌ها بر عملکرد رستوران‌ها، کافی شاپ ها به منظور رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و فعالیت بیرون بر رستوران‌ها از اقدامات انجام شده است.

رییس سازمان صمت استان قزوین تصریح کرد: دریافت و رسیدگی به ۴۳۰ فقره گزارش و شکایات مردمی از دیگر اقدامات سازمان صمت است که ۱۲۸ مورد آن مرتبط با اقلام پرمصرف این ایام بوده است.

در این جلسه در مورد نحوه توزیع میوه شب عید جهت جلوگیری از شیوع کرونا و نظارت بر فروش اینترنتی اقلام بهداشتی در استان تبادل نظر و تصمیماتی گرفته شد.

عناوین برگزیده