تاریخ: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۸
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۹۲۷۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه:

نباید انتظار معجزه در «بورس» داشت

می متالز - به نظر نمی‌رسد معجزه خاصی از لحاظ مثبت شدن بازار سرمایه تا پایان فروردین شاهد باشیم، چرا که بودجه دولت هنوز کاملا مشخص نشده و هنوز اطلاعات و ارقامی از میزان خسارت‌های ایجادی بر اثر بیماری بر شرکت‌ها در دسترس نیست.
نباید انتظار معجزه در «بورس» داشت

به گزارش می متالز، محمد مشاری مدیرعامل کارگزاری بانک صنعت و معدن در بررسی وضعیت بازار سال ۹۹ گفت: همه چیز به پیش بینی متغیر‌هایی در زمینه اقتصاد کلان، نرخ بهره بانکی، نرخ تورم و بیکاری با توجه به بیماری کرونا بستگی دارد. 


وی ادامه داد: به نظر نمی‌رسد معجزه خاصی از لحاظ مثبت شدن بازار سرمایه تا پایان فروردین شاهد باشیم، چرا که بودجه دولت هنوز کاملا مشخص نشده و هنوز اطلاعات و ارقامی از میزان خسارت‌های ایجادی بر اثر بیماری بر شرکت‌ها در دسترس نیست.


این کارشناس بازار سرمایه به نقدینگی اشاره داشت و گفت: اگر تمام دلایل ذکر شده دولت را مجبور به تزریق نقدینگی بیشتر کند، شاید اواسط فروردین بورس رشد بالایی را تجربه کند.


مشاری در پایان اضافه کرد: در صورت عدم تزریق نقدینگی تا پایان فروردین نباید انتظار معجزه در بورس را داشت.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد