تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۱
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۹۳۰۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۴۵ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی شهرستان نیر تشکیل شد

می متالز - رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت نیر گفت: از زمان اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۴۵ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال برای واحدهای صنفی متخلف در این شهرستان تشکیل شده است.
۴۵ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی شهرستان نیر تشکیل شد

به گزارش می متالز، عوض پاشازاده اظهار کرد: این تعداد پرونده طی ۸۸ فقره بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی شهرستان نیر تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. 

وی به برگزاری مستمر گشت‌های مشترک بازرسی در نوبت صبح و عصر اشاره کرد و گفت: در مدت اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سال ۹۹ تاکنون چهار گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ به صورت تلفنی و حضوری و ثبت در سامانه دریافت شد و توسط تیم‌های بازرسی سازمان صمت مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.
وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی واحدهای صنفی و غیرصنفی عرضه کننده کالا و خدمات مراتب را به سامانه ارتباطی ۱۲۴ این سازمان در شهر نیر اعلام کنند تا ضمن بررسی گزارش با متخلفان برخورد قانونی شود.
او افزود: طرح نظارتی ویژه نوروز از اول بهمن آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد یافت. 

وی گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور صورت حساب را عمده‌ترین تخلفات واحدهای صنفی این منطقه دانست.

او با اشاره به انجام گشت‌های مشترک با سایر ارگان‌ها از جمله نیروی انتظامی اظهارداشت: هر هفته بطور میانگین ۲۸ واحد صنفی در منطقه بازرسی و قیمت کالاهای آنها بررسی و کنترل می‌شود.

نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد.

عناوین برگزیده