تاریخ: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۴۹
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۹۳۱۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پرداخت ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان

می متالز - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش، بازسازی و نوسازی به واحدهای تولیدی این استان امسال در قالب کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اعطا شده است.
پرداخت ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان

به گزارش می متالز، مسعود قائنی روز چهارشنبه اظهار داشت: امسال با حمایت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سیستان و بلوچستان اعتباری برابر با ۲ هزار و ۷۲۹ میلیارد ریال مصوب که از این مقدار مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب سرمایه در گردش، بازسازی و نوسازی به واحدهای تولیدی اعطا شده است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با رفع مشکلات در این واحدها در مجموع برای هزار و ۲۱۶ نفر تثبیت اشتغال در واحدهای ذینغ رقم خواهد خورد. 

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: سالجاری تعداد نشست‌های کمیته‌های تخصصی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ۷۴ مورد و تعداد نشست‌های اصلی این کارگروه ۹ مورد بوده که در این نشست‌ها ۲۹۳ پرونده بررسی شده و تعداد مصوبات به ۲۸۵ مورد رسیده است. 

افزود: از کل ۲۸۵ مورد مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان امسال تعداد ۱۷۰ مصوبه اجراه شده و بقیه نیز در دست اجراست.

عناوین برگزیده