تاریخ: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۱
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۹۳۳۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت استان لرستان:

اصناف غیر ضرور در استان لرستان تعطیل می‌شوند

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از تعطیلی اصناف و بازار غیر ضرور در استان خبر داد.
اصناف غیر ضرور در استان لرستان تعطیل می‌شوند

به گزارش می متالز، محمدرضا صفی خانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: باعنایت به تاکید رییس جمهور محترم و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه شورای تامین شهرستان خرم آباد، کلیه واحدهای صنفی به‌جز (نانوایان، میوه و تره بارفروشان، مرغ فروشان، قصابان، خواروبارفروشان، فروشگاه‌های بزرگ موادغذایی و فروشندگان اقلام بهداشتی) می‌بایست تا 15 فروردین ماه فعالیت صنفی خود را متوقف نمایند.

وی ادامه داد: به همین منظور برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح شهر و بازار، گشت مشترکی با حضور ادارات صمت، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت ، تشکیل و واحدهای صنفی را که نسبت به این مصوبه اقدام ننمایند، پلمپ خواهند شد.

رئیس سازمان صمت لرستان ضمن همراهی با تیم گشت زنی بیان داشت : گشت مشترک بازرسان سازمان باهمکاری بازرسین اتاق اصناف ،تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات صبح و بعداظهر بازار را رصد خواهند کردو در صورت مشاهده هر گونه تخلف به شدت با متخلفین برخورد خواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان تصریح کرد : کلیه فروشندگان که براساس این مصوبه فعالیت صنفی آن‌ها دایر است می‌بایست موازین بهداشتی از جمله دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در محل واحد خود داشته باشند درغیر این‌صورت از ادامه فعالیت آنها نیز جلوگیری خواهد شد.

صفی خانی بیان داشت : برخود لازم میدانم از اصناف غیر ضرور که همکاری لازم داشته و نسبت به تعطیل نمودن مغازه خود اقدام نموده اند ، تقدیر و تشکر نماییم.

وی از هم استان های گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس حاصل نمایند.

عناوین برگزیده