تاریخ: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۱
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۹۳۳۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت استان لرستان:

اصناف غیر ضرور در استان لرستان تعطیل می‌شوند

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از تعطیلی اصناف و بازار غیر ضرور در استان خبر داد.
اصناف غیر ضرور در استان لرستان تعطیل می‌شوند

به گزارش می متالز، محمدرضا صفی خانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: باعنایت به تاکید رییس جمهور محترم و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه شورای تامین شهرستان خرم آباد، کلیه واحدهای صنفی به‌جز (نانوایان، میوه و تره بارفروشان، مرغ فروشان، قصابان، خواروبارفروشان، فروشگاه‌های بزرگ موادغذایی و فروشندگان اقلام بهداشتی) می‌بایست تا 15 فروردین ماه فعالیت صنفی خود را متوقف نمایند.

وی ادامه داد: به همین منظور برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح شهر و بازار، گشت مشترکی با حضور ادارات صمت، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت ، تشکیل و واحدهای صنفی را که نسبت به این مصوبه اقدام ننمایند، پلمپ خواهند شد.

رئیس سازمان صمت لرستان ضمن همراهی با تیم گشت زنی بیان داشت : گشت مشترک بازرسان سازمان باهمکاری بازرسین اتاق اصناف ،تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات صبح و بعداظهر بازار را رصد خواهند کردو در صورت مشاهده هر گونه تخلف به شدت با متخلفین برخورد خواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان تصریح کرد : کلیه فروشندگان که براساس این مصوبه فعالیت صنفی آن‌ها دایر است می‌بایست موازین بهداشتی از جمله دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در محل واحد خود داشته باشند درغیر این‌صورت از ادامه فعالیت آنها نیز جلوگیری خواهد شد.

صفی خانی بیان داشت : برخود لازم میدانم از اصناف غیر ضرور که همکاری لازم داشته و نسبت به تعطیل نمودن مغازه خود اقدام نموده اند ، تقدیر و تشکر نماییم.

وی از هم استان های گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس حاصل نمایند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد