تاریخ: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۹
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۹۳۳۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تشکیل پرونده برای 473 متخلف صنفی استان اردبیل در اسفندماه 98

می متالز - رامین صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در تشریح عملکرد حوزه نظارت و بازرسی سازمان در اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 99 گفت: از اول اسفند ماه 98 تا چهارمین روز از فروردین ماه 99 طی مدت 33 روز، در جریان بازرسی‌ های انجام شده از واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی که به تعداد 15867 مورد رسیده، تعداد 473 واحد صنفی متخلف به ارزش 37 میلیارد ریال برخورد شد پرونده‌ های مربوطه پس از تکمیل برگه گزارش بازرسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد تا مراحل قانونی خود را طی نماید.
تشکیل پرونده برای 473 متخلف صنفی استان اردبیل در اسفندماه 98

به گزارش می متالز، رامین صادقی افزود: طبق برنامه‌ ریزی‌های انجام شده روزانه از واحدهای صنفی در سطح استان اردبیل بازرسی به عمل می آید تا جلوی تخلفات صنفی گرفته شود.

ریس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه در طول اجرای طرح نظارتی 440 مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ارتباطی 124 ثبت شده و طی بررسی های به عمل آمده از مجموع گزارشات دریافتی 62 مورد متخلف و 254 مورد غیر متخلف شناخته شده و مابقی نیز در دست بررسی است.

صادقی تصریح کرد: سامانه 124 بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی در این خصوص است تا بازرسین سازمان در کوتاه‌ ترین زمان ممکن، به محل اعزام و به موضوع رسیدگی ‌ نمایند.

عناوین برگزیده