تاریخ: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۳
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۹۳۴۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام تبریک رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن عیدنوروز

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر فرارسیدن عیدنوروز 1399 را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن عیدنوروز

به گزارش می متالز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهردر پیامی فرا رسیدن عیدنوروز سال 1399 را به اقشار مختلف جامعه به ویژه فعالان محترم اقتصادی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر متن این پیام به شرح ذیل است :
فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.
اینک که این فرصت دوباره در اختیارمان قرار گرفته بیاییم در این فصل زیبا فرصتها را مغتنم شمره و در راستای استفاده درست از فرصتها برای یک زندگی آرام و بی دغدغه گام برداریم.
بسیار مفتخرم در سالی که گذشت در اکثر قریب به اتفاق شاخص های حوزه صنعت، معدن و تجارت شاهد جهش و پیشرفت خوبی بوده ایم.
امیدوارم با اصلاح قوانین و مقررات، بهبود و تثبیت سیاست های کلان اقتصادی، تسهیل گری، بهبود فضای کسب و کار شرایط لازم را برای سرمایه گذاران، کار آفرینان، تولید کنندگان، صادرکنندگان فراهم و با مدیریت دانش، خلاقیت و نوآوری و تولید کالا و خدمات با ارزش افزوده و رقابت پذیر و... سهم بیشتری از بازار را بدست آوریم.
اینک که در زمان حساس پدیده ویروس کرونا قرار گرفته ایم ضمن تقدیروتشکر از همکاری و مشارکت کلیه فعالان اقتصادی، تولید کنندگان، صنعتگران، معدنکاران، اصناف و بازاریان در سراسر استان جهت جلوگیری ازشیوع کرونا؛ درهمین راستا بمنظور مقابله با ویروس کرونا همچنان در منزل بمانیم و به مسافرت نرویم تا شاهد از بین رفتن این ویروس در اوایل سال جدید باشیم.
بیایید بدور از شعار هم پیمان شویم وچرخ های تولید داخل را با خرید کالاهای ایرانی با دستان خود به چرخه در بیاوریم.
مجددا حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال برای همه خدمتگزاران دلسوز نظام مقدس جهموری اسلامی مسئلت می نمایم.

سید حسین حسینی
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر

عناوین برگزیده