تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۲۱
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۹۳۹۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اقدام خلاقانه و موثر در سازمان صمت استان ایلام/ پلمپ دو واحد صنفی بی توجه به دستورالعمل تعطیلی صنوف غیر ضرور

می متالز - رییس سازمان صمت استان ایلام گفت: حوضچه حاوی محلول ضدعفونی کننده کفش مراجعین با هزینه کم اما کارایی مناسب در محل ورودی ساختمان های اداری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام نصب شد.
اقدام خلاقانه و موثر در سازمان صمت استان ایلام/ پلمپ دو واحد صنفی بی توجه به دستورالعمل تعطیلی صنوف غیر ضرور

به گزارش می متالز، یارالله نصیری افزود: پیشنهاد می‌شود مکان های پردد مانند فروشگاه‌های زنجیره ای، مراکز اداری، مراکز خدماتی و ... نیز برای قطع زنجیره ویروس کرونا با هر شیوه‌ای که می‌دانند اقدام نمایند.

وی همچنین افزود: گند زدایی میادین میوه وتره بار ایلام نیز باهمکاری اتاق اصناف واتحادیه میوه وتره بار انجام شد.

رییس سازمان صمت ایلام در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: در راستای کنترل و تعطیلی واحدهای صنفی غیرضرور امروز شنبه 9 فروردین گشت مشترک به منظور تشریح دستورالعمل و نحوه اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا با حضور، معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت، معاون دادستان، نماینده اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اداره اماکن عمومی برگزار شد.

نصیری گفت: در این گشت مشترک بیش از ۳۰۰واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند. دو واحدصنفی که به اخطار کارشناسان عضو ستاد مبارزه با کرونا توجه نکردند، پلمپ شدند.

وی افزود: تاکنون با روش های مختلف و با استفاده از شبکه های اطلاع رسانی اعلام شده غیراز اصناف تامین کننده مایحتاج عمومی، دیگر صنوف تا اطلاع ثانوی مجاز به فعالیت نخواهند بود.

عناوین برگزیده