تاریخ: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۴
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۹۴۵۰۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

تهیه اقلام بهداشتی شرکت فولاد اکسین خوزستان

می متالز - مدیر خرید و عضو کمیته پیشگیری از ویروس کرونا در شرکت فولاد اکسین خوزستان از تهیه اقلام بهداشتی و ماسک برای کارنان این شرکت در مقابله با بیماری کرونا ویروس خبر داد.
تهیه اقلام بهداشتی شرکت فولاد اکسین خوزستان

به گزارش می متالز، احمدی مدیر خرید و عضو کمیته پیشگیری از ویروس کرونا در شرکت فولاد اکسین خوزستان در خصوص اقدامات صورت گرفته برای مقابله از شیوع بیماری کرونا ویروس گفت:  واحد خرید به عنوان تامین کننده اقلام ضروری شرکت فولاد اکسین در خصوص مقابله با بیماری کووید ۱۹ به سرعت وارد عمل شد و از تاریخ ۶ اسفند ۹۸ اولین جلسه مبارزه با این ویروس تشکیل شد.

او در ادامه با اشاره به تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز شرکت فولاد اکسین بیان داشت: باتلاش همه همکاران در شرکت انواع ژل و افشانه‌های ضدعفونی کننده، دستگاه‌های تب سنج، محلول ضدعفونی، الکل، ماسک و دستگاه‌های پاشش خریداری شد.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با تلاش کادر پزشکی و درمانی، تاکنون ۳۷۹ نفر مبتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان بهبود یافته و مرخص شده اند.

کروناویروس‌ها خانواده بزرگی از ویروس‌ها و زیر مجموعهٔ کروناویریده هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود.

عناوین برگزیده