تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۰
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۹۴۶۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد:

تداوم تعطیلی اصناف غیر ضرور لرستان تا ۲۰ فروردین‌ ماه

می متالز - معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: با توجه به مصوبه ستاد کرونا لرستان اصناف غیرضرور تا ۲۰ فروردین تعطیل خواهند بود.
تداوم تعطیلی اصناف غیر ضرور لرستان تا ۲۰ فروردین‌ ماه

به گزارش می متالز، حسین دالوند امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: روز گذشته جلسه تقدیر از اتحادیه های صنفی به دلیل اجرای مناسب طرح فاصله گذاری اجتماعی با حضور مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونای کشور و تبعات ستاد استانی اصناف غیر ضرور تا ۲۰ فروردین تعطیل هستند و انتظار داریم همچون گذشته شاهد همکاری همه جانبه واحدهای صنفی باشیم.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: خوشبختانه اصناف لرستان در هنگام اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با وجود تمامی مشکلات با تمام ظرفیت خود پای کار آمده و اغلب آنها اقدام به تعطیلی واحدهای صنفی خود کردند که باید از آنها تقدیر و تشکر ویژه کرد.

دالوند اضافه کرد: با توجه به اهمیت تعطیلی اصناف غیر ضرور در طرح فاصله گذاری اجتماعی گشت‌های بازرسی مشترک به صورت مستمر ادامه خواهند یافت و امیدواریم همچون گذشته همکاری اصناف ادامه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون بیش از ۵۸ هزار و ۲۳۰ مورد بازرسی از سطح بازار استان انجام شده که شاهد پلمپ ۳ هزار و ۱۸۰ واحد صنفی، اعطای تذکر به ۵ هزار و ۵۴۰ واحد و اخذ تعهد از هزار و ۵۷۴ واحد بودیم.

عناوین برگزیده