تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۰
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۹۵۵۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تعامل بندر و گمرک در خروج ۲۴ ساعته کالا‌های اساسی از بندر چابهار/ ثبت رکورد تخلیه وخروج همزمان ۱۳۵۰۰ تن کالای اساسی از یک کشتی در یک روز

می متالز - شهدادی از افزایش تعامل ادارات کل بنادر و دریانوردی و گمرک در تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در کوتاهترین زمان و همچنین انجام عملیات تخلیه و بارگیری بصورت ۲۴ ساعته خبر داد.
تعامل بندر و گمرک در خروج ۲۴ ساعته کالا‌های اساسی از بندر چابهار/ ثبت رکورد تخلیه وخروج همزمان ۱۳۵۰۰ تن کالای اساسی از یک کشتی در یک روز

به گزارش می متالز، حسین شهدادی معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، گفت: از ابتدای سال جدید، انجام عملیات تخلیه و بارگیری و خروج کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم از قبیل: گندم، برنج و فرآورده‌های نفتی بصورت ۲۴ ساعته در بندر در حال انجام است.

شهدادی از ثبت رکورد تخلیه ۱۳۵۰۰ تن گندم در بندر شهید بهشتی چابهار و خروج همزمان آن ظرف یک روز خبر داد.

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان افزایش تعامل و همکاری گمرک و بندر افزود: اولویت اصلی این اداره کل علیرغم شرایط و مشکلات موجود، تخلیه و خروج ۲۴ ساعته کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور و ارسال آن به مقاصد شهرستان‌های هدف در کوتاهترین زمان ممکن است.

شهدادی تصریح کرد: با استفاده از تجهیزات استراتژیک بندری و مکنده‌های غلات ۶۰۰ تن بر ساعت، عملیات بندری با نرم مطلوب، ایمن و با سرعت در حال انجام است و بر اساس برنامه زمان بندی تا پایان فروردین ه فروند کشتی حامل کالای اساسی در این بندر پهلوگیری خواهد شد.

او افزود: غربالگری و پایش افراد و کامیون‌های متردد به بندر و عملیات گندزدایی و ضدعفونی تجهیزات بندری، محوطه‌ها و اسکله‌ها بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا با حساسیت و به طور روزانه انجام می‌گردد.

عناوین برگزیده