تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۰
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۹۵۵۷۷
سرویس خبر : محیط زیست

۳۵ واحد صنفی غیرضروری متخلف در ورامین پلمب شد

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف در جریان اجرای طرح تعطیلی صنوف غیرضروری در این شهرستان خبر داد.
۳۵ واحد صنفی غیرضروری متخلف در ورامین پلمب شد

به گزارش می متالز، حسن میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین اظهار داشت: طبق دستورالعمل ستاد ملی مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا و از زمان اجرای سراسری طرح تعطیلی صنوف غیرضروری، این موضوع به واحدهای صنفی شهرستان ورامین نیز ابلاغ شد و اطلاع رسانی لازم در این خصوص صورت گرفت.

وی افزود: این طرح از روز جمعه در سطح شهرستان ورامین عملیاتی شد و گشت‌های نظارت و بازرسی با همکاری اتاق اصناف، نیروی انتظامی، اماکن و تعزیرات حکومتی به منظور رصد وضعیت بازار و تعطیلی و پلمب واحدهای متخلف کلید خورد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین ادامه داد: در این گشت‌های مشترک حدود ۳۵ واحد صنفی متخلف غیرضروری که نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود طی دو روز گذشته اقدام نکرده بودند، پلمب شدند.

میرزایی بیان کرد: پلمب واحدهای صنفی در روز جمعه و شنبه به ترتیب ۲۰ و ۱۵ واحد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با اطلاع رسانی گسترده‌ای که در سطح شهرستان صورت گرفت میزان تخلفات نسبت به روز گذشته روند کاهشی داشت و این گشت‌ها با نیروهای بیشتر ادامه یافته و برخورد با متخلفان تشدید خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین با ابراز امیدواری نسبت به اجرای موفق این طرح با همکاری کسبه و بازاریان، ابراز داشت: گشت‌های مشترک نظارت بر طرح تعطیلی صنوف غیرضروری تا اعلام وضعیت عادی از سوی دولت و عبور از دوران پیک شیوع ویروس کرونا ادامه می‌یابد.

عناوین برگزیده