تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۰
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۹۶۳۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آغاز اجرای گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری

می متالز - مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری از ۲۳ فروردین آغاز شد.
آغاز اجرای گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش می متالز، رییس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری، گفت: در گام دوم صنوف پر خطر و غیر ضروری کماکان تعطیل هستند و بازگشایی بخشی از واحد‌های صنفی کم خطر در استان از امروز با هماهنگی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا آغاز شده است.

سجاد رستمی افزود: ۲۸ تیم نظارتی از دانشگاه علوم پزشکی در شهرکرد و ۲۲ تیم در دیگر نقاط استان بر اجرای گام دوم طرح فاصله اجتماعی و فعالیت اصناف کم خطر کنترل دارند.

وی بیان کرد: واحد‌های صنفی مجاز به بازگشایی، موظف هستند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نشانی salamat.gov.ir، با ثبت‌نام، نسبت به دریافت گواهی سلامت، بارکد مربوطه و نصب آن در محل کسب اقدام کنند.

رییس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری گفت: مشاغلی که پیشتر فعالیت آن‌ها ممنوع اعلام شده بود، همچنان ممنوع هستند تا تصمیم‌گیری‌های لازم در این خصوص انجام گیرد.

به گفته رستمی؛ طرح فاصله گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری کماکان در حال اجرا است و هیچ گونه خللی برای اجرای این طرح که هدف از آن قطع زنجیره‌ی شروع ویروس کرونا است، ایجاد نخواهد شد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد