تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۷
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۹۶۶۵۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی ایران در نامه‌ای خطاب به معاون معدنی وزیر صنعت:

موانع پیش روی صادرات محصولات نهایی فولادی از جمله لوله و پروفیل را رفع کنید

می متالز - رئیس کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی در نامه‌ای به معاون معدنی وزیر صنعت از وی درخواست نمود، موانع پیش روی صادرات محصولات نهایی فولادی از جمله لوله و پروفیل را برطرف کند.
موانع پیش روی صادرات محصولات نهایی فولادی از جمله لوله و پروفیل را رفع کنید

صادرات محصولات نهایی فولادی

به گزارش می متالز، محمدرضا زهره وندی در این نامه خطاب به معاون امور معدن و صنایع معدنی وزیر صنعت نوشت:
در سال جهش تولید و با توجه به وضعیت موجود انتظار می رود در جهت صادرات محصولات نهایی فولاد از جمله لوله و پروفیل فولادی موانع موجود برطرف گردد.

 

لغو تایید هر کوتاژ صادراتی توسط مدیرکل صنایع معدنی

رئیس کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی ایران در ادامه این آورده است: خواهشمند است موضوع درخواست مدیر کل صنایع معدنی مبنی بر تایید هر کوتاژ صادراتی توسط دفتر ایشان هر چه سریعتر ملغی گردد تا صادر کنندگان محصولات نهایی‌فولادی در وضعیتی که احتمال بسته شدن مرزهای کشور می‌رود بتوانند هرچه سریعتر نسبت به رفع تعهدات فروش صادراتی خود به مشتریان اقدام نموده و با توجه به رکود داخلی ادامه حیات بدهند.

 

خیلی زود دیر می‌شود

بر اساس اعلام دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی در حال حاضر فقط مرز افغانستان به روی صادرات محصولات نهایی فولادی ایران باز است و احتمال دارد تا زمانی که وزارت صنعت بخواهد مجوز مربوطه را صادر کند، این مرز نیز با محدودیت روبرو شود و به قول معروف خیلی زود دیر شود، لذا می طلبد معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت هرچه سریعتر در این خصوص اقدامات لازم را عملیاتی نماید.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده