تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۲
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۹۶۸۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ساعت پنج و نیم عصر:

از آنها انکار از ما اصرار...

می متالز - گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به تغییر ترکیب سهامداران یکی از کارگزاری‌ها و اخلاق‌های تندی که هیچگاه تغییر نمی‌کند...
از آنها انکار از ما اصرار...

به گزارش می متالز به نقل از بورس نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که صندلی متهم شماره یک پرونده بودار زنجانی به مغز متفکر یکی از تامین سرمایه‌ها رسیده و این فرد که هم‌اکنون بازوی راست آقای مغز شده و هم‌اکنون ۷۵ درصد یک کارگزاری را در روز‌هایی که بازار رئیس نداشت، از آن خود کرده اما؛ جالب آنجاست که نفر دوم کارگزاری این موضوع را انکار می‌کند.

 

وقتی اخلاق‌ها تغییر نمی‌کند

رئیس عوض شد و رفتارهای سلیقه ای اهالی سازمان بورس تغییر نکرد. معاملات را هر وقت دلشان بخواهد ابطال می‌کنند و هر وقت هم هوس کنند، سفارش ها را حذف میکنند. اینجا گود بازی آنها است و لطفا نپرسید چرا.

 

یک بنیاد و یک دنیا سکوت

یکی از بنیادهایی که به نفع مستضعفان در خرداد سال 62 تشکیل شده تاکنون تنها یک رئیس داشته که روزه سکوت گرفته و طی طریق می‌کند؛ به نظر می‌رسد اگر این بنیاد با دیگر بنیادهای بزرگ ادغام شود، کک کسی گزیده نمی‌شود مگر ...

 

باستی‌هیلزی‌ها همچان می‌تازند!

اهالی لاکچری‌نشین باستی‌هیلز هم پیغام داده اند خلاف می‌کنیم، پولشم میدیم! درود به شرف‌تان، فقط شفاف‌تر بگویید به کجا پول می‌دهید!

 

شوی سایبری

گفته شده که جوان پاستور از تاختن به صداوسیما تنها دنبال پول بوده البته این مقام از برج‌های رادیویی مخابره کرده که اگر ما فرکانس و موج آزاد به اینترنت فروش‌ها بدهیم، رایگان که توزیع نمی‌کنند بلکه می‌خواهند بفروشند!!!

اگر۱۰درصد از تلاشی که جوان پاستور برای شبکه موبایلی گذاشته و اینترنت گران به مردم فروخته را خرج وای فای خانگی و شبکه ملی اطلاعات می‌کرد، هزینه کمتری از جیب مردم می‌شد.طوری یک مساله کوچک را به نفع وزیر پروگاندا می‌کنند که کسی جرات نکند حرف فنی و درست که مخالف موج رسانه‌ای همسو با جهرمی باشد را بزند.

عناوین برگزیده