تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۳
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۹۶۸۷۹
سرویس خبر : انرژی

مسوولیت اجتماعی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در مقابله با کرونا

می متالز - مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد این پالایشگاه تاکنون حدود ۱۲۵ هزار مترمکعب ماده ضدعفونی‌کننده در اختیار فرمانداری‌ها و ستاد مبارزه با کرونای استان بوشهر قرار داده است.
مسوولیت اجتماعی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در مقابله با کرونا

به گزارش می متالز، سید محمدمهدی هاشمی گفت: به‌منظور مقابله با ویروس کرونا ضمن فعالیت‌هایی که لازم بود در محوطه عملیاتی و اماکن اداری فاز ۱۲ انجام شود، برای کمک به جامعه پیرامونی نیز فعالیت‌هایی از ابتدای شیوع این ویروس در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: توزیع مایع ضدعفونی‌کننده در شهرهای کنگان، دیر و جم با همکاری مسئولان این شهرها انجام شد. افزون بر این، در روزهای ابتدایی شیوع این ویروس، در تماس با ستاد کرونای استان آمادگی خود را برای همکاری و کمک در سطح استان اعلام کردیم که در همین راستا با ارسال محموله‌های متفاوت، بخش مرکزی و جنوبی را تحت پوشش قرار دادیم.

مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: افزون بر این، در قالب گروه‌های جهادی و بسیجی، ضدعفونی اماکن عمومی شهرستان کنگان شامل جاگاه‌های عرضه سوخت، بیمارستان و سایر اماکن نیز در پایان سال گذشته انجام شد.

به گفته هاشمی، به واسطه اینکه تولید ماده ضدعفونی‌کننده در فرآیند جاری پالایشگاه انجام و در فرآیند تصفیه گاز از آن استفاده می‌شود، با تدابیر اتخاذشده بخشی از این مواد با حفظ میزان تولید گاز در اختیار هموطنان قرار گرفت.

وی در پایان اعلام کرد: پس از این نیز فاز ۱۲ آمادگی دارد در صورت نیاز، ماده ضدعفونی کننده در اختیار هموطنان قرار دهد.

عناوین برگزیده