تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۶
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۹۶۸۹۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
از سوی شرکت صنعتی و معدنی چادر ملو صورت گرفت:

توزیع 25 تن مواد ضدعفونی و دهها هزار ماسک و دستکش در بین مردم

می متالز - شرکت صنعتی و معدنی چادر ملو برای مقابله با گسترش بیماری کرونا، علاوه بر تجهیز نقاهتگاه اضطراری شهر اردکان با 100 تخت برای قرنطینه بیماران مبتلا به ویروس کرونا، 25 تن مواد ضد عفونی و دهها هزار ماسک و دستکش در بین مردم توزیع کرده است .
توزیع 25 تن مواد ضدعفونی و دهها هزار ماسک و دستکش در بین مردم

به گزارش می متالز، براساس اطلاعات واصله  بالغ بر 33 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک  نقدی نیز برای مقابله با کرونا  به مراکز نظارتی و پزشکی استان یزد و شهرستان اردکان اهدا کرده است.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو همراه با شرکت های پیمانکاری خود  با اجرای تمامی اقدامات پیشگیرانه از ابتلای پرسنل خود در رده های مختلف شغلی و پیاده سازی پروتوکل طرح فاصله گیری اجتماعی ضمن توجه ویژه به سلامتی پرسنل خود فعالیت های تولیدی خود را لحظه ای متوقف نکرده و به منظور محقق سازی شعار سال ( جهش تولید ) همچنان به روند تولید مواد اولیه و محصولات فولادی خود بعنوان کالایی استراتژیک برای توسعه کشور ادامه داده است.

گفتنی است طی دستور العمل ابلاغی مدیرعامل چادرملو، همه پرسنل اعم از کادر رسمی و نیروهای پیمانکاری هنگام بازگشت از مرخصی و پیش از شروع کار مجاب به انجام  آزمایش خون و معاینات پزشکی هستند و در صورت سلامتی کامل اجازه ورود به مجتمع ها داده می شود و چنانچه علایم ویروس کرونا در آنها مشاهده شود بدون استثناء با هزینه شرکت، تحت درمان قرار می گیرند. تمامی پیمانکاران نیز مکلف شده اند هزینه درمان پرسنل و خانواده آنها را متقبل شوند.

عناوین برگزیده