تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۸:۰۸
بازدید: ۸۴
کد خبر: ۹۶۹۸۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

واله مراقبت و نگهداری در معدن وُیسیز بی خود در لابرادور کانادا را تمدید می کند

می متالز - واله روز چهارشنبه اعلام کرد که دوره مراقبت و نگهداری را در معدن وُیسیز بِی خود در لابرادور کانادا به مدت سه ماه تمدید می کند.
واله مراقبت و نگهداری در معدن وُیسیز بی خود در لابرادور کانادا را تمدید می کند

به گزارش می متالز، این شرکت در 16 مارس گزارش داد که این شرکت فعالیت هایش را در وُیسیز بی به مدت چهار هفته به علت دوردست بودن محل آن و همچنین به عنوان اقدامی برای جلوگیری از شیوع کووید 19 کاهش می دهد. واله در آن زمان گفت، "کارخانه فراوری لانگ هاربور همچنان در حال عملیات است و تولید کبالت و نیکل کاهش نخواهد یافت." وُیسیز بی در سال 2019 بالغ بر 35400 تن نیکل تولید کرد. تا امروز آزمایش کرونای هیچکدام از کارکنان این معدن مثبت بوده است.

این معدن 25 هزار تن کنسانتره مس در 2019 تولید کرد. به گفته واله، تولید به علت وقفه عملیات، تا حد 6 هزار تن در نیمه نخست، کاهش خواهد یافت. در 2015، واله پروژه توسعه معدن وُیسیز بی را در جهت پیشبرد انتقال عملیات روباز به عملیات زیر زمینی راه اندازی کرد. ساخت این پروژه در 2016 آغاز شد و انتظار می رود که در 2022 تکمیل شود. انتظار می رود که این پروژه توسعه عمر معدن را افزایش دهد، و تولید معدن زیر زمینی به طور متوسط حدود 45 هزار تن نیکل محتوی در کنسانتره و همچنین حدود 20 هزار تن مس و 1600 تن کبالت در سال باشد.

عناوین برگزیده