تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۶
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۹۷۱۷۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در پی شیوع کرونا انجام می‌شود:

تاسیس صندوق حمایت اجتماعی توسط گلنکور

می متالز - گلنکور در پاسخ به همه گیری Covid-19 صندوق حمایت از جامعه را تأسیس می کند.
تاسیس صندوق حمایت اجتماعی توسط گلنکور

به گزارش می متالز به نقل از ماینینگ تکنولوژی، شرکت معدنی گلنکور در پاسخ به شیوع کرونا ویروس (Covid-19) صندوق 25 میلیون دلاری راه اندازی می کند.

گلنکور خاطرنشان کرد که این صندوق از تیم‌های شرکتی که در همکاری نزدیک با دولت‌ها و سازمان‌های بهداشتی در بیش از 35 کشور و در 189 سایت کار می‌کنند، حمایت خواهد کرد.

از دارای این صندوق برای شناسایی نیازهای آنها برای ارائه بهترین پاسخ ممکن و مؤثر استفاده می شود.

به گفته گلنکور، این صندوق به گونه ای انعطاف پذیر و پاسخگو طراحی شده و تلاش تیم‌های محلی را که در این زمان بی سابقه حمایت خود را از جوامع مربوطه گسترش می‌دهند، تکمیل می‌کند.

این شرکت اعلام کرده است که در ابتدا مساعدت‌های مقامات بهداشت محلی و سازمان‌های جامعه را در اولویت قرار می‌دهد تا به آنها در پاسخ به تأثیرات فوری بحران Covid-19 کمک کند.

ایوان گلزنبرگ، مدیرعامل گلنکور گفت: همه ما شاهد شیوع سریع ویروس و نیاز روزافزون به حمایت در سراسر جهان هستیم.

وی گفت: دارایی ها و دفاتر ما به بهترین وجه برای پاسخگویی به Covid-19 در مناطق خود آماده شده اند و این صندوق از فعالیت هایی که بصورت محلی طراحی شده و با همکاری سازمان های خط مقدم پشتیبانی می کند، پشتیبانی می کند.

وی ابراز امیدواری کرد این تلاش‌ها به ما کمک کند تا بار جامعه میزبان ما کاهش یابد زیرا ما با هم در جهت رسیدن به یک هدف مشترک برای مقابله با تأثیر تاج ویروس کار می کنیم.

عناوین برگزیده