تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۴۷
بازدید: ۲۷۹
کد خبر: ۹۷۲۸۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

امکان خدمات غیرحضوری شرکت پرشیاخودرو

می متالز - با شیوع کرونا، شرکت‌های زیادی در حال ایده‌پردازی برای ارائه خدمات ضروری خود به صورت غیرحضوری هستند. در این بین تعمیر خودرو یکی از عوامل تردد مردم در سطح شهر است.
امکان خدمات غیرحضوری شرکت پرشیاخودرو

به گزارش می متالز، حال شرکت پرشیا خودرو در راستای مسوولیت اجتماعی خود، راه‌حلی برای عدم رفت‌وآمد دارندگان خودروهای بی ام و و مینی خود ارائه داده است. این شرکت با شعار «در خانه بمانید و به نمایندگی بروید»، سرویس‌های دوره‌ای و خدمات پس از فروش خودروهای مینی و بی ام و خود را در نمایندگی بدون نیاز به حضور مالک فراهم می‌کند.

در این طرح، پیرو اعلام درخواست سرویس دوره‌ای یا تعمیرات خودرو از سوی مالک، کارشناسان تعمیرگاه مرکزی پرشیا‌خودرو با هماهنگی متقاضی به همراه خودروبرهای ویژه این شرکت، در محل حاضر شده و ضمن ارزیابی خودرو مطابق استانداردهای پرشیا‌خودرو و دستورالعمل‌های شرکت بی‌ام‌و آلمان خودرو را به صورت رایگان به تعمیرگاه مرکزی پرشیا‌خودرو منتقل می‌کنند و پس از تعمیرات و سرویس خودرو، آن را بار دیگر با خودروبر به محل موردنظر متقاضی برمی‌گردانند.در تمامی این فرآیند، پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت مدنظر قرار خواهد گرفت و خودرو نیز پیش از تحویل به مشتریان به طور کامل ضدعفونی می‌شود تا به این ترتیب ریسک انتقال ویروس کرونا از بین برود.

عناوین برگزیده