تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۴۰
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۹۷۳۸۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس اتاق بازرگانی زنجان:

حمایت از بخش خصوصی به شعار جهش تولید، جامه عمل می‌پوشاند

می متالز - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: با شیوع بیماری کرونا، تولید در کشور با مشکلاتی مواجه شده اما به‌قطع حمایت از بخش خصوصی به شعار سال، جامه‌ عمل می‌پوشاند.
حمایت از بخش خصوصی به شعار جهش تولید، جامه عمل می‌پوشاند

به گزارش می متالز، علی یگانه‌فرد روز سه شنبه با بیان این مطلب به رسانه‌ها افزود: تحقق شعار جهش تولید با حمایت و همگرایی تمام بخش‌ها امکانپذیر است.

وی اظهار داشت: تحقق شعار سال با حمایت دولت از تولید، محقق می‌شود که حمایت‌ها در بخش‌هایی از جمله امور مالیاتی، کارگری و تامین اجتماعی، همواره مورد تاکید بوده و می‌تواند در شرایط کنونی  راهگشا باشد.

یگانه‌فرد با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا به اقتصاد کل کشور و به تبع آن به زنجان آسیب وارد کرده است، خاطرنشان کرد: با پایان قطع زنجیره تکثیر این ویروس و اتمام بیماری کرونا و حمایت از بخش‌های تولیدی کشور، شرایط بهبود پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی متشکل از اتاق بازرگانی و همه فعالان اقتصادی استان همواره پای کار بوده و تمام تلاش خود برای تحقق شعار سال را به کار خواهد گرفت که در همین راستا از ابتدای شیوع این ویروس در کشور و استان، اقدامات در بخش‌های مختلف آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: این اتاق در ادامه برنامه‌های مبارزه با شیوع ویروس کرونا و لزوم ایمن‌سازی و حفظ سلامت کادر تولید، گام دیگری برداشت.

وی اظهار داشت: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند و به حرکت در آمدن چرخ‌های تولید، اتاق بازرگانی زنجان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و استانداری نسبت به تامین ماسک مورد نیاز واحدهای تولیدی استان زنجان اقدام کرده است.

یگانه‌فرد خاطرنشان کرد: پس از احصای نیازمندی واحدهای تولیدی استان، توزیع ماسک‌ها از روز یکشنبه / ۲۴ فروردین/ با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی و بر اساس زمانبندی انجام شده، تحویل نمایندگان واحدهای تولیدی شده و طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به انتخاب استان زنجان به عنوان پایلوت اجرای طرح غربالگری مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا، صنایع بزرگ استان همکاری لازم برای تامین بخشی از منابع مالی طرح غربالگری را با دانشگاه علوم پزشکی استان انجام خواهند داد.

عناوین برگزیده