تاریخ: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۰
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۹۷۵۳۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

کریم‌فرخیانی رئیس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان شد

می متالز - کریم‌فرخیانی به عنوان رئیس هیات مدیره فولاد خوزستان منصوب شد.
کریم‌فرخیانی رئیس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان شد

به گزارش می متالز، بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان، کریم فرخیانی در تاریخ (20 اسفند 98) به عنوان رئیس هئیت مدیره شرکت فولاد خوزستان منصوب شد.
شرکت فولاد خوزستان تغییراتی را در ترکیب هیات مدیره اعمال کرد. 

علی دارابی و نواب طباطبایی به عنوان اعضا هیات مدیره جایگزین مهدی رضائی و مجتبی مهری نژاد شدند. همچنین کریم فرخیانی به عنوان رییس هیات مدیره جایگزین محمدمهدی مومن زاده شد.
بخشی از شرکت فولاد خوزستان زیر مجموعه سازمان ایمیدرو هست که اکنون خداداد غریب‌پور مسوولیت آن را برعهده دارد.
پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد امروز (پنجشنبه 28 فروردین ماه 99) می‌گوید: نبود آزمایشگاه نمونه‌گیری مشکلی است که با پی‌گیری‌ها به سرانجام می‌رسد و 2 میلیارد تومان تجهیزات لازم بود که به کمک غریب‌پور مدیرعامل کهگیلویه و بویراحمدی ایمیدرو و البته مهدی روشنفکر منتخب بویراحمد و دنا از یکی از شرکت‌های بزرگ فولاد کشور 2 میلیارد تومان برای راه‌اندازی آزمایشگاه تهیه که در تاریخ 20 فروردین امسال راه‌اندازی شد.
شرکت فولادی که پرویز یزدان پناه از آن می‌برد، همین شرکت فولاد خوزستان است که کریم فرخیانی ریاست هیات مدیره آن را برعهده دارد و گفته می‌شود که با پیگیری‌ها و تدبیر خداداد غریب‌پور و البته دلسوزی و مدیریت کریم فرخیانی 2 میلیارد تومان پول در اختیار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قرار گرفت.
لازم به ذکر است که شرکت فولاد خوزستان همچنین به خود استان خوزستان و سیستان بلوچستان و سایر استان‌ها و مناطق محروم اعتباراتی را در راستای فرمایشات رهبر انقلاب برای مبارزه با ویروس کرونا کمک کرده است.

عناوین برگزیده