تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۵۱
بازدید: ۲۶۵
کد خبر: ۹۷۵۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کارکنان توسعه معادن پارس تامین سیستان و بلوچستان غربالگری کرونا شدند

می متالز - رحمان رحمت‌زهی اظهار داشت: شرکت توسعه معادن پارس تامین در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا همانند سایر دستگاههای دولتی و خصوصی از اسفند تاکنون تعطیل بوده است.
کارکنان توسعه معادن پارس تامین سیستان و بلوچستان غربالگری کرونا شدند

به گزارش می متالز، وی ادامه داد: شرکت توسعه معادن پارسه تامین وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در سیستان و بلوچستان به منظور حفاظت از سلامت مجموعه تحت پوشش و هم استانی های گرامی علاوم بر انجام غربالگری پیشرفته در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، توزیع ماسک، دستکش، مواد شوینده و ضدعفونی کننده بین مجموعه کارکنان را اجرا کرده است.

مسوول روابط عمومی شرکت توسعه معادن پارس تامین(تاصیکو - شستا) مستقر در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این غربالگری در یکی از مراکز پیشرفته تصویربرداری زاهدان و به صورت معاینه اندام تنفسی، سی تی اسکن ریه و سنجش دمای بدن انجام شد.

وی افزود: اطمینان و مراقبت از سلامتی کارکنان، جلوگیری از بیمارشدن و قطع زنجیره بیماری، بیماریابی و اتخاذ پروتکل های درمان برای بیماران شناسایی شده از اهداف این طرح به شمار می رود.

رحمت زهی با اشاره به اقدامات شرکت توسعه معادن پارس تامین(تاصیکو - شستا) در سیستان و بلوچستان گفت: این شرکت با توجه به اینکه این استان از منظر ساختار زمین شناسی خاستگاه مناسبی برای انواع مواد معدنی است از سال ۹۱ فعالیت خود را در حوزه اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن با بهره گیری از مهندسان برجسته کشوری آغاز کرده است.

وی گفت: شرکت توسعه معادن پارس تامین به عنوان یک بنگاه اقتصادی دانش محور با تکیه بر کارکنان خلاق و کارآمد در زمینه اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن تاکنون اقدام به انجام فعالیت اکتشافی در محدودهای مختلف سیستان و بلوچستان شامل خارستان و بیدستر تفتان به وسعت ۷۰ کیلومتر مربع، خاش به گستره ۳۴۸ هکتار، میرجاوه به مساحت ۱۵ کیلومتر مربع و اطراف خاش به گستره ۵۸.۸۲ کیلومترمربع کرده است.

عناوین برگزیده