تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۲۵
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۹۷۶۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کمک ۱۵ میلیارد ریالی صنایع و معادن سمنان برای مقابله با کرونا

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: صنایع و معادن این استان برای مقابله با کرونا حدود ۱۵ میلیارد ریال به‌صورت نقدی و غیرنقدی کمک کردند.
کمک ۱۵ میلیارد ریالی صنایع و معادن سمنان برای مقابله با کرونا

به گزارش می متالز، علی تشنه‌دل پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری نشست با جمعی از صاحبان صنایع استان سمنان اظهار کرد: به‌منظور مقابله با ویروس کرونا در حدود ۱۵ میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات و اقلام بهداشتی از سوی واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی به واحدهای درمانی، بیمارستان‌ها و ستادهای مردمی مبارزه با کرونا اختصاص‌ یافته است.

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته توسط صنایع و معادن استان سمنان در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن تصریح کرد: در حدود هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این کمک‌ها به‌صورت غیرنقدی و ارسال تجهیزات و اقلام بهداشتی مقابله با کرونا از قبیل محلول‌های ضدعفونی‌کننده، ماسک، البسه پزشکی و سایر اقلام بهداشتی است که توسط واحدهای تولیدکننده این محصولات به بیمارستان‌ها، مؤسسات خیریه و نهادهای دولتی و مردمی اهدا شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: همچنین بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از این کمک‌ها به‌صورت نقدی توسط واحدهای صنعتی و معدنی به ستادهای مردمی مبارزه با کرونا، دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اختصاص یافته است.

تشنه‌دل خاطرنشان کرد: برخی واحدهای تولیدکننده اقلام بهداشتی استان سمنان نیز با تغییر خط تولید خود به محصولات بهداشتی و یا افزایش ظرفیت در جهت رفع نیازهای مردم به اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا کمک شایانی کرده‌اند.

عناوین برگزیده