تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۹
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۹۷۷۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کمک ۳ میلیارد تومانی فعالان اقتصادی قزوین به آسیب دیدگان از ویروس کرونا

می متالز - رییس سازمان صمت استان قزوین از کمک سه میلیاردی فعالان اقتصادی استان به نیازمندان خبر داد.
کمک ۳ میلیارد تومانی فعالان اقتصادی قزوین به آسیب دیدگان از ویروس کرونا

به گزارش می متالز، در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سعید نبیل گزارشی از مصوبات کارگروه اصلی و فرعی از سال ۹۴ تا سال ۹۸ ارائه کرد.
نبیل گفت: از سال ۹۴ تا سال ۹۸ تعداد ۱۳۲ جلسه اصلی و ۵۷۰ جلسه فرعی با دو هزار و ۹۸۴ مصوبه برای ۸۵۶ واحد تولیدی و صنعتی انجام شده است.

وی بیان کرد: در این روزها بیش از ۳ میلیارد تومان کمک‌های فعالان اقتصادی به همراه ۱۵۰ تن برنج از طریق سایت میان آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.

رییس سازمان صمت استان قزوین ادامه داد: در راستای کمک واحدهای صنعتی برای مقابله با کرونا همچنین دو واحد صنعتی استان در بازسازی و توسعه بیمارستان‌های استان در حال همکاری هستند.

همچنین در ادامه این جلسه مشکلات ۴ واحد تولیدی و صنعتی در غالب کارگروه رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

این جلسه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، سعید نبیل رئیس سازمان صمت قزوین و دبیر کارگروه تسهیل استان، زکی زاده مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، علیخانی مدیر کل دفتر جذب و سرمایه گذاری و مدیران عامل بانک‌های عضو کارگروه در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد