تاریخ: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۰۰
بازدید: ۲۴۰
کد خبر: ۹۸۱۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نظارت بر نحوه فعالیت مشاغل کم خطر در دهلران/ بازار ایوان زیر ذره‌بین نظارت بازرسان

می متالز - رییس سازمان صمت ایلام گفت: رئیس و بازرسان اداره صمت دهلران به همراه فرماندار، مدیران شبکه بهداشت و درمان، اداره غله ،اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی شهرستان از نزدیک نحوه فعالیت مشاغل کم خطر در بازار شهرستان را رصد نمودند.
نظارت بر نحوه فعالیت مشاغل کم خطر در دهلران/ بازار ایوان زیر ذره‌بین نظارت بازرسان

به گزارش می متالز، یارالله نصیری افزود: دراین بازدید ضمن بررسی وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی بر ضرورت نصب بارکد فعالیت این مشاغل در معرض دید مشتریان تاکید گردید .

وی بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در محل کار از جمله اقدامات پیشگیرانه در مبارزه با ویروس کرونا محسوب می گردد و فعالیت مشاغل کم خطر منوط به ثبت نام در سامانه سلامت و دریافت کد QR می باشد.

 

بازار ایوان زیر ذره‌بین نظارت بازرسان

رییس سازمان صمت ایلام همچنین اضافه کرد: گشت مشترک نظارت بر بازار ایوان با حضور رئیس وبازرسان اداره صمت، فرماندار و دادستان شهرستان، نمایندگان تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های نظارتی امروز برگزار شد.

نصیری گفت: در این گشت بیش از ۵۰ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد برای پنج واحد متخلف پرونده تعزیری تشکیل گردید.

وی تصریح کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته شامل گران فروشی و عدم درج قیمت می باشد.

رییس سازمان صمت ایلام در پایان گفت: از شهروندان عزیز ایوانی تقاضامندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را از طریق سامانه تلفنی رایگان ۱۲۴ اطلاع داده تا در اسرع وقت پیگیری شود.

️گفتنی است بازرسین اداره صمت ایوان در دو نوبت صبح و عصر به صورت مدون در سطح بازار شهرستان حضور فعال دارند.

عناوین برگزیده