تاریخ: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۵
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۹۸۴۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی فروردین ماه؛

ارزش بازار "وبشهر" به 74 هزار ریال رسید

می متالز - ارزش بازار شرکت توسعه صنایع بهشهر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۱۳ هزار و ۵۲۲ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال به ۷۴ هزار و ۱۵۲ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال رسید.
ارزش بازار "وبشهر" به 74 هزار ریال رسید

به گزارش می متالز، شرکت توسعه صنایع بهشهر با سرمایه ثبت شده ۸ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت توسعه صنایع بهشهر با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸ هزار و ۲۸۱ میلیارد و ۷۴۹ ریال و ارزش بازار معادل ۶۰ هزار و ۶۳۰ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۱۰۳ میلیارد و ۹۹۱ میلیون ریال به ۸ هزار و ۱۷۷ میلیارد و ۷۵۸ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت توسعه صنایع بهشهر با افزایش ۱۳ هزار و ۵۲۲ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال معادل ۷۴ هزار و ۱۵۲ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال محاسبه شد.

"وبشهر" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۰۳ میلیارد و ۹۹۱ میلیون ریال به مبلغ ۳۶۷ میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۶۳ میلیارد و ۳۵۹ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت توسعه صنایع بهشهر طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

عناوین برگزیده