تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۰
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۹۸۹۵۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

توصیف رئیس ایمیدرو از شرکت ملی فولاد ایران و ترسیم نقشه راه

می متالز - رییس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه شرکت ملی فولاد ایران همانند شیری خفته است که باید به غرش درآمده و در اوج قرار گیرد ، نقشه راه این شرکت مهم را اعلام کرد.
توصیف رئیس ایمیدرو از شرکت ملی فولاد ایران و ترسیم نقشه راه

به گزارش می متالز، خداداد غریب پور در جلسه ویدئو کنفرانسی هیات عامل ایمیدرو با موضوع توانمندی وبومی سازی با مرجعیت و هدایت شرکت ملی فولاد ایران اعلام کرد: این شرکت مانند شیری خفته است که باید به غرش درآمده و در اوج باشد و به عنوان شرکت فوق تخصصی دانشگرا وارد عرصه عمل شده و با برنامه ریزی و شناسایی ظرفیت های بومی سازی تجهیزات فولادی نیازهای این صنعت را شناسایی و برای ساخت و تولید آن اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: بومی سازی باید جدی گرفته شود و مدیریت ایجاد شده در شرکت ملی فولاد با توجه به شعار جهش تولید مجموعه ای کامل ازنیازها و ظرفیت های فنی را فراهم کرده و به سایرصنایع خدمت رسانی کند.

همچنین مشاور فنی و اجرایی شرکت ملی فولاد در ابتدا جلسه گزارشی از روند اقدامات احداث مجموعه ده میلیون تنی بندرعباس ارائه داد. سپس محمدخادمی معاون برنامه ریزی و توسعه گزارشی از ایجاد و راه اندازی مدیریت توانمندسازی طرح ها وبومی سازی در شرکت را ارائه و حسن پایاب را به عنوان مسوول این مدیریت به اعضای هیات عامل معرفی کرد.

پایاب نیز طی گزارشی به اقدامات انجام شده ظرف مدت ده روزه مبنی برایجاد و تشکیل بانک اطلاعاتی لازم از متخصصین و صاحبان دانش فنی اشاره و اظهار امیدواری کرد بزودی اقدامات نهایی و اساسی برای شروع روند بومی سازی اجرا شود.

بر اساس این گزارش، اوسط اسفند سال گذشته بود که امیرحسین نادری با حکم رئیس هیات عامل ایمیدرو به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی فولاد منصوب شد.

عناوین برگزیده