تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۳۴
بازدید: ۷۷۰
کد خبر: ۹۹۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی هفته اول بهمن ماه رقم خورد؛

معامله بیش از ۴۹۳ هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران

می متالز - طی هفته منتهی به ۵ بهمن ماه، حدود ۴۹۳ هزار و ۷۲۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۱ هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
معامله بیش از ۴۹۳ هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران

به گزارش می متالز، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۴۸ هزار و ۹۱۹ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۶۳۶ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار، ۱۳۱ هزار و ۷۰۷ تن فولاد، ۷ هزار و ۵۴۰ تن مس ، ۳ هزار و ۴۰۰ تن آلومینیوم، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۶۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۶ هزار و ۱۰۰ تن سیمان و ۲۰ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۴۷ هزار و ۳۶ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۹۵۸ میلیارد ریال به فروش رسید.​در این تالار، ۶۸ هزار و ۴۶۸ تن قیر، ۶۲ هزار و ۲۹۹ تن مواد پلیمری، ۶۸ هزار و ۷۵ تن وکیوم باتوم، ۱۹ هزار تن لوب کات، ۲۲ هزار و ۹۱ تن مواد شیمیایی، ۲ هزار و ۳۲۰ تن گوگرد، ۹۵۰ تن عایق رطوبتی، ۲ هزار و ۲۰۰ تن سلاپس واکس و همچنین یک هزار و ۶۳۳ تن روغن پارافین وکس سنگین خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۸۸ هزار و ۵۸۱ تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و۱۰۲ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۴۶ هزار و ۳۰۰ تن گندم، ۱۱هزار و ۸۰۰ تن روغن خام، ۳۰ هزار و ۳۷ تن ذرت و همچنین ۴۴۵ تن مرغ منجمد مشاهده شد.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در هفته گذشته شاهد معامله ۴ هزار و ۴۰۰ تن روغن پالم، ۳ هزار و ۴۸۸ تن ضایعات فلزی، یک هزار و ۱۹۸ تن نخ پلی استر گریدB و A به همراه ۷۵ تن ضایعات فولادی، ۲۵ تن روغن کارکرده لوکوموتیو و همچنین ۳.۴ تن بشکه خالی بود.

عناوین برگزیده