تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۵
بازدید: ۱۲۰
کد خبر: ۹۹۵۴۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت ایلام خبر داد:

پلمب بیش از یک هزار واحد صنفی متخلف در استان ایلام

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از پلمب بیش از یک هزار واحد صنفی متخلف در استان ایلام در طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.
پلمب بیش از یک هزار واحد صنفی متخلف در استان ایلام

به گزارش می متالز، یارالله نصیری اظهار کرد: بیش از یک هزار واحد صنفی در کل استان که مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص تعطیلی اصناف غیرضروری را رعایت نکردند، پلمب شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تعطیلی اصناف غیر ضروری و به رغم اطلاع رسانی و تذکرهای قبلی به واحدهای صنفی در خصوص توجه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون طی اجرای ۹۲۰ گشت مشترک نزدیک به هشت هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در سراسر استان مورد بازرسی قرارگرفته است.

نصیری اضافه کرد: از این تعداد بیش از یک هزار واحد صنفی که از تعطیلی امتناع کردند، منجر به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت این واحدها شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام عنوان کرد: متخلفان برابر دستور العمل ستاد مقابله با کرونا در صورت استنکاف پلمب و به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: گشت‌های مشترک با حضور دستگاه‌های متولی در دو نوبت صبح و ظهر با حضور بازرسان سازمان صمت استان ایلام تا پایان مدت زمان اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ادامه دارد تا از فعالیت صنوف و فروشگاه‌های غیر ضروری جلوگیری شود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد