تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۰
بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۹۹۵۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام:

۹۰ درصد صنوف ایلام در طرح فاصله گذاری اجتماعی مشارکت دارند

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: ۹۰ درصد صنوف ایلام در طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا مشارکت دارند.
۹۰ درصد صنوف ایلام در طرح فاصله گذاری اجتماعی مشارکت دارند

به گزارش می متالز، یارالله نصیری اظهار کرد: خوشبختانه همکاری مردم استان ایلام در بخش های مختلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی بسیار مطلوب است.

وی عنوان کرد: طبق بررسی ها و نظارت های انجام شده بیش از ۹۰ درصد صنوف استان ایلام در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مشارکت و همراهی داشته اند.

نصیری بیان کرد: در طرح فاصله گذاری اجتماعی با حضور بازرسانی دستگاه های اجرایی استان، یک هزار و ۱۰۰ واحد صنفی متخلف در استان پلمب شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به مشارکت خوب واحدهای تولیدی استان برای رفع نیازهای بهداشتی استان نیز اظهار کرد: هم اکنون روزانه بیش از ۵۰ هزار عدد ماسک و پنج هزار لیتر الکل در استان تولید و روانه بازار استان می شود.

وی عوان کرد: تاکنون یک میلیون عدد ماسک در استان تولید و توزیع شده و در حال حاضر میزان ماسک تولید شده مازاد نیاز مصرف استان است.

نصیری با اشاره به وضعیت مطلوب ذخایر کالاهای اساسی در استان، افزود: روند توزیع مرغ، گوشت، میوه و کالاهای اساسی به شکل منظم در استان جریان دارد و مشکل خاصی وجود ندارد.

منبع: بازار
عناوین برگزیده